Nicolai Anton, colegul nostru cu mustăţi de la 12 D, a deschis un blog nou noutz numai pentru promoţia noastră! Acolo veţi găsi toate fotografiile, filmuletele şi comentariile - dacă veţi binevoi să vă aduceţi şi dvs. contribuţia - legate de REVEDEREA din o1.o6.!
Blogul poartă numele >>>" NICOLAE IORGA "- 1 iunie 2013 - 4o+1 >>> şi vă rugăm din tot sufletul să-l vizitaţi cât mai repede şi mai des ! 
Cu prietenie , 
Angelin
Vezi că ţi-am scris mai... sus (?...)!
Toni
Tonache , 
Acolo TREBUIE să rămână, numa', dacă mă iubeşti, fă-le să apară şi aci, bre!
Cu mulţumiri ,
Io... Angelin
Aşaaa! mulţam de ajutor! da' stând eu şi postând (poţi să intri şi pe Epistolar şi pe Mereu prieteni!), am ajuns la următoarea chestie 'oaţă: ce-ar fi să cerem cui are şi ştie să scaneze poze din anii dă liceu?... P'alea chiar le-aş publica inclusiv cu legendă dedesubt!? Nu vreau să te influenţez, da' io mă felicit singur dă găselniţă!
Toni
Aprob pozitiv, 'coane !
Angelin
Atunci, te rog io..., lansează încă o săgeată mail-istică spre prietenii noştri! Voi pune pozele cu (sau fără?) legendele de acolo!
Toni
Boierule, mânca-te-ar tot norocul Pământului şi sănătatea a mai straşnică!, să ştii că le-am postat, dar am păstrat legendele iniţiale, cu emoţia (inclusă!) a primirii lor! Ş' apăi... vorba lui Jan, 
SĂNĂTATE MAXIMĂ!
Toni 

Pozele, 'coane Tonache! pozele şi atât!
...comentariile 'or veni după!
'ai , s' trăieşti!
Să pusără, coane, cum sunt şî dâncolo, da' cu oarece probleme... Comentariile..., vorba 'tălică, veni-vor şi iele cu timpu'!
toate cele bune la nivelul (cel mai! sic!) superior!
Tonache dragă,
Nu era iritare, ci panică. Acum m-am potolit fiin 'că toate's la loc și într-o firească ordine haotică. Acu' să las mishto-ul și să-ți zic cinstit: cre'c-ai tras, frate, ceva, nu glumă. Cât îs io de tămâios la bloage, da' tot m-am prins că ai muncit, nu glumă. Mulțumesc mult lu' matale și lu' pruncu' de-ți dete ajutor! Chiar că acum avem cu ce ne mândri cu toții, în multiplele ipostaze între care cea mai importantă este cea de protagoniști-participanți. Hai că a fost frumos iar noi am fost splendizi. Și ne mai facem! Să ne trăiască dascălii și să fim cu toții sănătoși, că de întâlnit ne întâlnim de-acum că am prins gustu'. Mobilizarea continuă pentru la anul! Musai!
În noaptea asta dorm bine. Să faci și tu la fel, că meriți.
Pa, Pa,
Jannin
 
Jane Bigule dragă,
nu 'ncepe cu laudele, că mă... irit, pă motiv dă dezobișnuință... Muncă a fost - cam o săptămână. Ideea a venit când eram pă la a noua postare și am constatat că ele, postările, ereau ca... dinții babei fără proteză și, mai mult decât atât, emanau o graznică monotonie prin repetarea aceluiaș' tituluși + nr. postării. Așa că le-am copiat și le-am dat ce titluri mi-a tunat inspirațiunea... Oricum, îs inconfundabile 'ntre dânsele! Ce zici?
Reiterez din nou... și către tine invitațiunea de a căta poze din pruncia noastră liceală, să le postez tăt acolo, da' sepa'at ca'va'zică! Ideea mi-a dat-o Angelin, cu insistența lui de aduce și pozele de grup din trecute vremi de doamne și domnițe. Le-am adus, da' am zis ca voi să lansați apelul către cei colegi să scaneze diverse poze mishto dân copilăria adolescentină și să le eternizăm aici, cu legendă, de data asta, că s-ar putea să nu ne mai recunoaștem noi pe noi... Ei, ce zici?...
Bună (sâmbătă) dimineața, Jannin dragă!
Toni
P.S. Să moară dujmanii de necaz, în două zile am depășit suta de vizitatori!
Io trimit tot ce am, ce ştiţi că v-am arătat în dosaru' pe care l-am avut pe 01.06. la mine şi l-am dat lu' cine LA (sic!) vrut. De calitate să nu te plângi că ce primesti sunt copii după poze cât nişte timbre mai măricele... Asta avem, asta dăm! Să vedem cine mai dă tot ce are! Pa, Pa,
Jannin
 
Bravo, Jane! făcuşi safteaua, iar io le-am fardat cât am putut..., cam bătrânele, da' se prezintă onorabil După cum poţi vedea, le-am lăsat legendele tale!
Pa, pa, pa,
Toni
P.S. Bine, bre musiu Lene!..., de ce nu dăduşi şi numele celor din poza cu "dârlăii" măcar?
Dragii mei colegi dragi,
Stimabilu' domn Nicolai Anton, colegu' nostru mustăcios de la 12 D, proprietar de bloguri în folosu' promoției '72, ne propune să-i trimitem orice poză scanată avem din vremea adolescenței noastre, poze realizate în anii de liceu, spre a le posta pe blog în văzul tuturor celor interesați. Propunerea sa a fost aprobată într-o ședință fulger a Comitetului (care mai lucrează încă!) cu unanimitate de voturi! Așa că luați aminte și răspundeți cum și când puteți rugăminții de a trimite ce poze mai găsiți prin albumele domniilor voastre (scanate!) pe adresa de email >>>anton.nicolai@yahoo.com >>> a colegului care se va bucura foarte.
Mulțumindu-i 'mnealui, onorabilului domn Nicolai Anton pentru efortul de a lucra în folosu' nostru la blogul său/nostru (n.m., AN) precum și dvs., foarte tare dragelor noastre colege de liceu și tot așa de dragilor nostri colegi, vă îmbrățișez în ordine alfabetică și vă pup dulce (aici, băieții mai târziu!).
Cu prietenie , 
Angelin
Iar eu adaug: pozele să fie însoțite de numele celor fotografiați... din motive de... memorie a subsemnatului!
Toni 
Păi dacă ai loc de text, atunci iată: [...].
Mulțumit?
Jan
'țămeeeesc! Toni
BUNĂ ZIUA ȘI O SĂPTĂMÂNĂ BUNĂ TUTUROR !
MAI JOS AVEȚI 3 LINK-URI, CARE, ACCESATE,  VĂ VOR DA POSIBILITATEA SĂ LE DAȚI JOS ȘI SĂ LE ÎNREGISTRAȚI PE ORICE MEDIU DE STOCARE.
A T E N Ț I E !!!!
ELE AU FOST POSTATE DE SÂMBĂTĂ , 15.06 ȘI VOR FI LA DISPOZIȚIA DVS. TIMP DE   2  (DOUĂ) SĂPTĂMÂNI. NU LĂSAȚI PE MAINE..., CĂ LE PIERDEȚI !!!!!.
VIZIONARE PLĂCUTĂ!
ADRIAN CĂLDĂRARU
http://www.filedropper.com/panasoniccampart1
http://www.filedropper.com/panasoniccampart2
http://www.filedropper.com/sonyvideo

Nu comentez, pentru că încercarea mea a eșuat lamentabil: vedeam doar o secvență de cel mult o secundă (fără sonor!!!) din primul film (nu le mai pot spune filmulețe!) Toni

Deci....
1 - Etape: deschis emailu, citit, click pe primu' link, apare pagina cu dawnload, click download, bătut parola anti-cookie, click "download now", se deschide căsuța de save (a mea), click save, răbdaree (mult peste 20 min.), reluat link 2, 3, răbdare... Acu' mă uit deja la al 3-lea. Ca repere, eu folosesc "Windows 7 ultimate" pe 64B și-s pe rețeaua RCS/RDS cu 100MP/sec care rețea este mai "grăbită" de felul ei. 
2 - Baftă pentru "aia mică" ce va face ceva și mai mic, dar extrem de prețios! Ținem pumnii. Nu zicem nimic până nu-i treaba gata. Așteptăm tel. Adrian București, întâlnim, pupăm, etc. 
3- Nu urcatu-i problema, ci "amestecul în treburile interne". Eu îi dau fwd. la emailu' lu' matale și Toni, să-și facă treaba.  
Baftă, baftă, sănătate, sănătate, sănătate....
Jannin
PS Nevasta (mea) zice și bine zice că: dă-i fwd. "înapoi", să aiba link-urile "induse" și o să meargă! Așa și fac...
Boierule,
să-ţi dea Ăl de Sus sănătate fără limite, că m-ai luminat! Grăbit ca orice brăilean care se respectă (Braşovul nu a reuşit acţiunea de reeducare!...), am încercat la prânz să le dawnloadez (urât cuvânt!!!) pi tăti trii ş-o ieşit... Nu vrei să ştii ce-o ieşit!... Dăstul că m-am spăriet că voi pierde materialele. Noroc că ţ'a dat Domnu' gândul hăl bun şi mi-ai trimis şi mie mesajul către viitorul  (din nou!?) bunic.
Cele bune şi, vorba ta, Pa, Pa, Pa
Toni
P.S. Pupați-vă, bucurați-vă etc. la întâlnire și din partea mea păcătoșilor! Mă faceți să cred că-s la EtC. Da' vă iert, că-s suflet bun... Te mai Pa încă o dată!
Nu victimiza, ingrat mustăcios care esti! După ce în final toată suflarea "trage către poarta ta", după ce primeşti sute de vizite (conf. propriilor declaraţii), vii şi zici; "... eu la EtC?" Şi ditamai profu' de română, scrii şi incorect. Toată lumea ştie că se scrie eTc.  Ete domne'!  'Mnealui vrea în intrigă, vrea sânge. Omu' (Adrian C) m-a contactat pe MINE fiin'că IO reuşisem să descarc "marfa" şi fiin'că era grijat de soarta ei, a zis să întrebe "ce şi cum". Unde?  Unde operaţiunea fusese încununată de un răsunător succes total! Şi omu' m-a mai anunţat că fii'sa e pe cale să nască la Bucureşti şi că o să vină şi el (omu') tot la Bucureşti, să-şi vază urmashu'. Şi dacă tot o să bată drumu', a zis că poate ne vedem. Că doar n-ai vrea să vină la Braşov.....   Glume, glume, glume....Acum că ai început "vaca" ce-ţi mai pasă... Nici la vârfu' pixului nu te doare... Boier! Să fii sănătos şi voios şi cu blogu' "gros"! Vorbim....
Pa, Pa,
Jannin
Ce victimizare, pletosule!? D'a dreptu' revoltă în port, că tot n-are Braşeu' aşa ceva... Adicătelea ce?, nu putea să arunce şi el acolo o vorbă cân' eram încă nas în nas... 
La cap. eTc., ai dreptate şimi (!!!) cer scuzarisăli. Cât despre succesul ăl răsunător..., după descifrările tale, al meu a devenit internaţional, că mi-a reuşit şi postarea, aşa că, dacă oareşicine nu dăscarcă, să poate boldi pă blog unde-s întregi întreguţe tăti cele trei filme (că astea nu mai sunt filmuleţe!!!). Numa' timp să aibe (sic!)!!!
Şi adică de ce să nu vină să nască la Braşov?, că auzii că au ăştia nu'ş'ce proceduri cu născutu'n în bazin, fără dureri şi complicaţii! Vorbă să fie cei doi, mamă şi prunc, sănătoşi!!!
Şi, bre preşcolarule, tălică nu ştii că asta-i perioada cea mai nashpa în învă'? Cataloage, registre matricole şi, mai ales, cele două soiuri dă examene, admitere în liceu şi bac! Aşa că... ai dreptate cu boieria, da' mai din 10-15 iulie-ncolo!
Sănătate deplină şi pungă plină!
Toni
P.S. Ia spune, şi pe tine te asaltează Cristi Vasile cu tăt soiu' dă chestii tipice navigatorilor on line? Filmuleţe, ştiri, prezentări ppt ş.c.l.
Multumesc mult. Au fost direct transferate în lista cea mare care, acum, a ajuns la 48 poziţii.
Ce zici de filme?
Azi mă întâlnesc cu Adrian Căldăraru, venit la Bucale cu ocazia naşterii nepotului, la o clinică mai pricopsită. Să vezi bârfeală diseară...
Tu ce mai faci şi cum o mai duci cu căldurile astea? Oricum, la Brăila totdeauna a fost mai acceptabilă canicula decât în cazanul ăsta de zmoală şi beton numit capitală.
Încă o dată mercik şi vorbim. Sănătate din belşug.
Jannin 
Mulţumesc mult Jannin, cu căldurile o duc bine rău, cu banii... rău bine !
Vinde apartamentul din cazanul cu smoală că-ţi ofer io unul (nu cazan, ci apartament!) pe strada Galaţi la răcoarea brăileană, aproape de piaţă, de gară şi centru, la 15-20 min! 
Cu drag,
radiosu'
DRAGI COLEGI, AVEȚI TREI CEASURI DE FILM COLOR ÎNSOȚIT DE SUNET REALIZAT LA REVEDEREA NOASTRĂ DIN O1.O6. DACĂ DESCHIDEȚI CELE TREI LINK-URI DE MAI JOS ! 
DACĂ NU VĂ DESCURCAȚI SINGURI, CEREȚI SPRIJINUL UNUI PRIETEN, NUMAI NU RATAȚI PRILEJUL DE A LE URMĂRI !
RETRIMIT ACEST MESAJ CELOR 50 DE COLEGI CE MI-AU TRANSMIS ADRESELE LOR DE EMAIL, DIN DORINȚA DE A-I AJUTA SĂ NU PIARDĂ O NOUĂ OCAZIE DE A SE SIMȚI BINE !
MULȚUMINDU-LE LUI BOGDAN NICOLAI (fiul lui Nicolai Anton !) ȘI LUI ADRIAN CĂLDĂRARU PENTRU EXCELENTA SOLUȚIE GĂSITĂ SPRE A NE OFERI UN MATERIAL A CĂRUI VALOARE VA CREȘTE CU TRECEREA TIMPULUI PENTRU FIECARE DINTRE NOI
VĂ SALUTA CU DRAG,
ANGELIN


Dragii mei colegi,

Primiti, vă rog, adresele de email ale colegilor noștri de liceu, adrese în posesia cărora mă aflu eu în această clipă, și încercați să obțineți și voi, și altele noi, de la ceilalți care încă nu se află în lista de mai jos apoi, dacă reușiți, fiți buni și trimiteți-mi-le și mie.

Cu prietenie sinceră, 

Angelin
Am hotărât să public adresele colegilor noștri, dar nu chiar pentru toți ochii curioși: ele se află în Comentarii la postarea Reîntâlnirea. Vezi? „Boala”-i boală: îmi găsesc și acum timp să fiu „neliniștit”..., că tânăăăăr... mai va!...
Toni  
Dragule, deși trec prin clipe deosebit de grele, țin să anunți că filmele sunt accesibile și pe blogul generației noastre. Eu nu mă pricep s-o fac, iar acum...
toni
Am și o veste bună: la o săptămână de la înființare, blogul nostru a ajuns la trei sute de vizualizări. Îți ofer și o listă a celor mai accesate postări:
Dragă Toni, 
Iartă-mă, te rog, dar... despre ce vorbești tu când spui (scrii)... trec prin clipe deosebit de grele!?... Încă o dată iertare, însă mă pui pe gânduri destul de tare și nu pot să nu mă-ntreb ce ți se-ntâmplă?
Cu sănătate, 
Angelin
Dragul meu prieten,
povestea e simplă și complicată totdeodată... Miercuri, la ora 14, a murit unul dintre cei mai importanți poeți..., mă rog, voci ale generației noastre, numită optzecistă în literatură și-n artă și cultură, la modul general... Numele acestei personalități eminente este AL. MUȘINA și Domnul a vrut să-mi fie prieten încă de la vreo doi, trei ani după venirea mea-n Brașov. Un prieten și un tovarăș de discuții literar-cultural-filosofice deosebit. Repet: unul dintre cei mai importanți poeți ai „Cenaclului de luni”, un lider de opinie și un prieten deosebit. Cred că-s incoerent, dar tu (voi) mă vei înțelege. Greu de tot, frate, greu!... Azi am fost la înmormântare... Livia (soția mea) n-a putut veni!
Cu drag,
Toni
P.S. Bolnav de blogul nostru, țin să te anunț că am depășit 300 de vizualizări într-o săptămână, dar, totodată (și aici e valabil protestul lui Jannin...) și postările de pe „Itinerant” sunt „asaltate”!... 
Dragii mei Adrian, Angelin și Jannin,
întrucât și Epistolaru' 2 s-a cam umplut și e greu de urmărit datorită lungimii sale considerabile, iar eu sper că mai aveți kieff să comunicăm pe această cale, dășchid Epistolar.3, care așteaptă cu drag și nerăbdare sprințarele și miezoasele voastre intervenții!
S-auzim de bine! - vorba lui N.C.Munteanu (ce vremuri!!!)
Toni 
MI-AŢI ÎNCăRCAT SUFLETUL CU MULTĂ ENERGIE POZITIVĂ... AM RETRĂIT CLIPELE ADOLESCENŢEI NOASTRE... AM RENĂSCUT PENTRU A MAI TRĂI PUŢIN... MULŢUMESC MULT PENTRU ACESTE CLIPE MAGICE! DEŞI SUNTEM BĂTRÂNI DEJA (chiar dacă nu vrem să recunoaştem!!!) EU SIMT ÎNCĂ "COPILUL" DIN NOI, CARE VA TRĂI PÂNĂ VOM PLECA...
Cornelia Alexandru (Florescu)
Sper să ne găsim şi pe vestitul Facebook.... eu, simplu: Cornelia Alexandru (Stefan) fostă D-ra Florescu C. 
Scopul nostru este tocmai acela de a încerca, pe viu, sau pe calculator..., să retrăim la vârsta asta bucuriile, emoţiile de atunci, draga mea! Eu no folosesc Facebook-ul..., dar poate alţi colegi şi prieteni te vor contacta şi pe această cale!
din suflet,
Toni