miercuri, 29 mai 2013

Crâmpeie...

Aceasta era, în mare, starea mea de spirit înainte de a veni la Marea Întâlnire... M-am... „descurcat”, nu-i așa?, dragii mei!...
 
„De ce
mi-ai apărut, Doamne,
în timp ce eram asuprit
de mirarea că sunt ?” 

„Iară noi? Noi, epigonii?...”

„...să-mi alinți,
Brună fecioară a păcii adânci și cuminți,
Tropotul lung și mereu al galopului meu.”  


"Mais où sont les neiges d’antan?”

  „Trec anii și lunile- goană
Și-n zbor săptămânile trec...”

„Sunt bolnav de tot, prieteni...”

„Întunecând întunericul,
iată
porţile luminii.”


„Caminante, son tus huellas  
el camino y nada más...”

„Ca să pot muri liniştit, pe mine
Mie redă-mă!”  


Pe liniştea-zăpadă a creierului meu,
Un om măsoară timpul încet, cu pasul greu. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu