luni, 27 octombrie 2014

Precizare

Totdeauna, doar noaptea... reprezintă debutul meu ca prozator - şi cu el am rămas... Cu atât mai preţios, nu-i aşa?
Conceput prin '81, '82, textul a mai fost migălit vreme de unu-doi ani, apoi i-am aflat posibile continuări şi a stat binişor la dosar, până în 1990, când a fost publicat în numărul 2 al revistei Interval. Până la publicare, am avut şansa de a mă alătura grupului de profesori care, în vremurile acelea ('83-'89), se întâlneau aproape săptămânal într-un "cenaclu" al C.C.D. Braşov. Printre alţii, Gh. Crăciun, Ovidiu Moceanu, Ion Pop Barassovia, Al. Muşina, Paul Grigore, Vasile Gogea, Al. Ţion, Andrei Bodiu, Caius Dobrescu, Marius Oprea, Claudiu Mitan, Ruxandra Ivăncescu... Revoluţia ne-a risipit în toate direcţiile...
Am zis că, dată fiind dificultatea de a găsi revista (frumoasă şi de ţinută!!), n-ar fi rău să republic textul aici.
Singura modificare e în titlu: nu ştiu din ce motive s-a cules Totdeauna, dar (sic!) noaptea...
Impresionantă pentru mine, şi de neuitat, prezentarea lui George trebuia să însoţească (cu gust amar astăzi...) şi această reeditare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu