marți, 11 septembrie 2012

Picături... dulci din „F”

Aici voi strânge picurii de conversaţie sau mesajele venite în lipsă (a mea!!) cu aceia care, iacătă, cândva puneau entuziast "Punctul pe F ", iar azi îşi mai amintesc că au trecut şi liceul, şi F ...  
*


a.n.: Ce să caute băieţii la Filo? Eu cred că n-au intrat unde-au vrut şi s-au trezit... la mine-n clasă!
Marina: Sigur:)) 
a.n.: Uffff! şi mai râzi de omu' năcăjit...;) 
Marina: Păi îmi pare rău, dar o să fie bine, o să vă descurcaţi!...   
a.n.: Te chem pe tine să faci ordine-n clasă! =))  
Marina: Vin cu cea mai mare plăcere:)) 
a.n.: Mă ajuuuţi?  
Marina: Da, da! 
a.n.: Stai să-i vedem întâi!...  
Marina: Paăi ştiţi, la început sunt mieluşei... 
a.n.: Eu, oricum, vă aştept cu drag şi dor!
 *
Alinuţa: Bună ziua! Ce mai faceţi? Sunteţi bine, sănătos? Am văzut că aţi lăsat-o mai uşor cu blogul. Mă întrebam ce e cu dumneavoastră. Sper să ne vedem cât de curând. Vă pup şi vă îmbrăţişez cu drag! 
Nu, scumpo, n-am lăsat-o mai moale... Numai că lucrez în stilul meu: pe verticală!... Dacă priveşti cu atenţie, am fost foarte "harnic" pe vara asta, în sensul că am adăugat destule postări, iar pe altele am lucrat în... josul postării, aşa că nu apar noutăţi, deşi ele există! Încolo, eu fac... normal. Nu ştiu dacă asta înseamnă "bine, sănătos", dar nu pare (mult) mai rău decât era în vară. Şi eu sper să ne vedem curând! Oricum, toate cele mai bune (sănătate şi fericire mai întâi!!!) din partea mea ţi se cuvin, copil drag şi foarte scump! 
*

Mădă: Bună ziua! Ce mai faceţi? De vreo săptămână vă tot caut pe messenger, dar se pare că intru exact în momentele nepotrivite... Se apropie deschiderea noului an şcolar, sunteţi pregătit:))? Mult succes cu noua promoţie, cred că veţi avea nevoie, având în vedere faptul că aveţi muuulţi băieţi!!! Sper să ne auzim curând! Până atunci, vă îmbrăţişez cu drag!
Şi eu te-mbrăţişez cu drag, puiul meu scump! Cât despre noua clasă..., mă face să mă (re-)simt tânăr şi să mă gândesc că nu-i ceva anormal să ai în clasă 18 fete şi 14 băieţi (că am şi patru... copiii "supranormativi"!!!). Problema e că nu cred că 14 băieţi au venit din vocaţie la Filo... Da' văd eu!... Încolo, recunosc că eu nu mai am un program ordonat la calculator... De aceea-s greu de găsit. Chiar acum când scriu, am un mesaj de la Ana Lucia şi... am răspuns prea târziu, adică în deşert!
*
Beea: Bună seara, domn' diriginte! Ce mai faceți? Voiam să îmi cer scuze pentru că nu am mai intrat pe mess, nu am mai vorbit, dar am avut calculatorul la reparat. Sunteți pregătit de începerea anului școlar?  Să știți că nu v-am uitat și că mi-e dor de dvs. (nu numai mie, și celorlalți). Sper să ne vedem cât mai curând! Fiți sigur că o să venim să fim alături de dvs. luni.
Mulțumesc, Beea, pentru faptul că te gândești să reluăm discuțiile noastre! Ce să fac? Intru prin clasă, număr băncile și scaunele..., deschid dulapul, mă pregătesc de scrisul catalogului și am, un pic, inima strânsă de emoția necunoscutului. Evident că vă aștept cu drag și dor! Mi-e dor de voi, dar, după cum, poate, ai văzut, mi-am găsit un punct de reper (bătrânesc comod și... atipic - se putea altfel??...) cu absolvenții mei: se numește Caffino, e un caffe-bar în imediata apropiere a locuinței mele. Deja m-am întâlnit de câteva ori cu fetele dinainte și cu cele de-acum... iacătă... 15 ani!! 
*
Beea: Azi mi-am aşezat cărţile şi... am dat peste ''Moara cu noroc''! Chiar mă gândeam câte ne-aţi pus să citim şi nu am citit... printre care şi "Moara..."
a.n.: Frumooos! Şi? O vinzi?
 
Beea: Nu o vând... poate o s-o citesc cândva!
a.n.: Ooo! acum m-am prins: încep anul cu un 2... pus dragei de Beea cu... toată dragostea!...

Beea: Şi Beea vă mulţumeşte! 
a.n.: Ei poftim reacţie! Aşa elev, mai da!
Beea: Sincer, "Moara cu noroc" şi "Ion"... pentru mine au fost groaznice!! 
a.n.: Ştiiiiiu! Ce? Crezi că eu n-am fost elev?
Beea: Da!...   
a.n.: Bucăţica asta de text o decupez şi-o pun la "Picături", ce zici? 
Beea: Da, puteţi... nu mă supăr.
                                                                                *

Nico: Domnule diriginteeeee, v-am visat... și ghiciți în ce situație! Chiar și în vis tot 3 am luat atunci când m-ați rugat cu zâmbetul pe buze să vă spun care-i treaba cu "Jocul ielelor" :)) Mi-e dor de școală, parcă.. Ce mai faceți? Sunteți bine, sănătos?! 
a.n.: Păi tu, scumpete! Numai coşmaruri ai cu mine? Ceva mai vesel nu te bântuie în somn? Of, of, of! Draga mea dragă! Şi mie mi-e dor de tine, de voi... Dar, vezi tu, viaţa nu vrea totdeauna ca noi. Să zicem că-s bine! Te-mbrăţişez cu drag!
 *
Milena: Iuhuuu, domnule diriginte, abia astept să ne revedem luni!
Și eu, draga mea Mile! Mi-e atât de dor de voi, că am început să număr orele, nu zilele! Dar nu mai e așa de mult. Să ne vedem sănătoși și, mai ales, veseli și optimiști!
*
a.n.:Vezi ce faci cu orarul! El trebuie să fie pe la secretariat, pe vreun panou şi e mai complicat de descifrat!
Eidri: Încerc să îl caut pe site-ul facultății, dar fie vorba între noi, site-ul de la Litere e cam varză
a.n.: =)) Filologi, deh!...=)) Să te obişnuieşti cu gândul că devii maratonistă...:))  T, P, Colină, Silvicultură...
Eidri: Păi, dacă o să fie așa, o să fie nașpa rău de tot:-s...eu de-abia reușeam să câștig lupta cu 16-le meu, după care alergam mai în fiecare dimineață (ajunsesem într-o perioadă când câștiga numai el)
a.n.: Asta e! Studenţia e grea!=)) 
Eidri: ȘTIU!...FOARTE GREA
a.n.: Daaaa! Mai ales în primele săptămâni!...
Eidri: Pe scurt: alergi ca un nebun și mai ai și ghinionul să dai de niște acrituri (în special fete) care nu îți răspund la întrebări de genul: Îmi spui, te rog, unde este clasa x?x-(
a.n.: Păi omul, cu cât e mai prost, cu atât e mai fudul..., dar cu timpul observi că şi asta poate fi distractiv, ca şi alergatul ca telegarii...
Eidri: :))
a.n.: Nu uita, prostia nu doare, dar e terapeutică pentru deştepţii... spirituali! 
Eidri: Și cum e cu bobocii..., s-a ivit vreun talent într-ale teatrului? (am găsit recent un text destul de drăguț) :d
a.n.: Încă nu mi-am tras sufletul de-nceput...
*
Nico: Se simte că mâine-i sâmbătă, vă permiteți să stați până la ora asta la calculator... :))
a.n.: Eee!... e mai complicat! De stat, stau eu, dar nu mai pot încărca laptopul la priza din „băcă”... și-atunci, renunț să mai umblu... Îl încarc în sufra, ziua...
Nico: Tot e mai bine decat la mine... Mă car cu prelungitor și laptop în bucătărie, înțepenesc pe scaun până îmi vine somnul, că am nepoatele aici și în toate camerele se doarme!...
a.n.: După cum vezi, fiecare cu necazurile lui... Apropo, cum îți plac pruncii mei? 
Nico: I-am văzut prea puțin, ca să îmi fac o părere..., dar la prima impresie păreau ușor speriați, totodată încântați..., cum eram și noi, de altfel...
a.n.: Haaaai! că se termină bateria...
Nico: Aduceți încărcător și prelungitooor!
a.n.: nuuu! mai am 40 de min.
Nico: E suficient... S-au acomodat?
a.n.: Ai văzut la Emanuela? Cineva mă ceartă că prea mă ocup de foști și foste... Cine știe? 
Nico: Nu am citit :"> Am fost tot pe fugă, iar acolo e ceva...
a.n.: a fost o nebunie, manuale, catalog, liste cu abonament gratis...
Nico: Abonament gratis? :o Mai vreau la școală!
a.n.: Da, mă!... și eu m-am crucit! Condiționat de prezență..., dar asta se mai rezolvă...
a.n.: :))
Nico: Adică? Fără absențe nemotivate?
a.n.: Da. 
Nico: Tot or să reușească... mai cu învoit, mai cu doctorul școlii...
                                                                             *
Iosif: Bună ziua! long time, no see, cum zice americanu'. Ce mai faceţi ?! Eu am ajuns prin Bucureşti, am venit să văd ce e pe aici, şi m-am înscris la facultate, la Ase, la marketing. E destul de interesantă facultatea (partea care îmi place mie cel puţin, cea cu marketingul), mai puţin restul disciplinelor care sunt mai mult axate pe partea de economie: contabilitate, informatică economică, şi altele. Cât despre ceilalţi băieţi, nu ştiu ce să vă spun, despre Vlad probabil ştiţi că a intrat la Cantemir..., cu Radu nu am mai vorbit, cu americanul cu atât mai puţin. Sper să vorbim mai multe când vin în Braşov, o să trec eu pe la şcoală. O zi bună şi multă sănătate ! 
*
Bună să-ţi fie inima! Mulţumesc de veşti şi mă bucur foarte tare că m-ai căutat. Şi eu sper să ne revedem când vii prin târg. Cât despre ASE, nici nu văd cum ţi-ar fi putut plăcea altă facultate... Să dea Dumnezeu să te ţină!... că nici asta nu e chiar străină şi de partea aia la care tu, eu, noi cu toţii nu prea aderăm din motive binecunoscute! Sper să intri pe-aici, să găseşti răspunsul!
*
Alinuţa: Bună seara! Ce mai faceţi? cum sunt copilaşii? mă gândesc că deocamdată sunt mai cuminţi ca noi şi nu aveţi încă probleme. Îmi e tare dor de liceu, de orele de română şi de sfaturile dumneavoastră. Vă pup şi vă transmit multă sănătate!! 
*
Mai întâi, mulţumesc de urări! Chiar aveam nevoie de ele, că sunt răcit cobză... Urmările primei excursii, foarte frumoase şi foarte reuşite... E un început, nu? (apropo de dragii mei plecaţi în studenţie!). Sper şi eu să n-am probleme cu ei..., abia aşa ne putem ocupa de altele decât de rezolvarea problemelor şi conflictelor dintre noi sau între noi şi restul lumii. Şi mie mi-e dor în fiecare zi de tine (nu întâmplător, mai în fiecare zi când întreb ceva, la oră, vreo Alina, îi zic Alinuţa... Te pup şi te aştept pe la mine, pe la noi, că sunt/suntem în aceeaşi clasă! Cu mult drag!
*
Nico: Buna seara! >:d< 
a.n.: Scuzeeee, copilu! Eram prins în ceva ce nu se putea întrerupe... 
Nico: Excuse-moi! 
a.n.: Nu-i o problemă! numai să nu te fi supărat pe mine... 
Nico: Nu, vai! Ce faceţi? Cum mai sunteţi? Nu am mai vorbit de-un caaaar de ani!... 
a.n.: Răciiiit cobzăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăă... am fost într-o excursie super și m-am înecat la... mal! M-am îmbolnăvit la... Fundata, după ce am mers printr-un sfert de țară!  
Nico: Păi s-a dat startul sezonului! Ce faaaain că aţi fost în excursie! Eu n-am mai ieşit din Braşov de nu ştiu când... 
a.n.: Şi am avut și patru băieți, că mai multe locuri n-am prins... erau mulți de la Adriana și Lili... (după o vreme): AM PERDELE!!! adică jaluzele... 
Nico: Uaaaaaaaaa! 
a.n.: Singura clasă!!! Noi și direcțiunea!... când vii să le vezi? 
Nico: Cei mai cei! Nu degeaba poartă numele de F! Nu ştiu când ajung, poate săptămâna viitoare, când oi avea fereastră, că săptămâna asta nu am... poate mă întâlnesc între timp şi cu Bădu, să-mi dea Cd-urile dvs... 
a.n.: Bine-ar fi... Vaaaai! să nu mă bateți, dar a apărut și un blog... Ghici cum se numește?... 
Nico: Nuuu, să nu apară un "F" pe-acolo! :))  
a.n.: Nuuu, nici vorbă: „Punctul pe... F”! =))>:) Îl găsești pe lista mea de bloguri... Dacă tot n-am făcut noi revistă... păcat de titlu! (pauză de partea cealaltă...) Ce faaaci??? 
Nico: Sunt pe blooog!... şi sunt contrariatăăă... nu-mi place "Punctul pe F". Nu la ei :)) 
a.n.: Vezi că în prima mea mea postare am amintit și de voi și v-am și invitat să intrați! Ba la ei, că sunt frățiorii voștri mai mici!, nu la alții!!:)) Vezi tu, mie mi se pare că așa se menține spiritul vostru prezent în școală, iar eu am datoria să-i fac să fie ca voi! 
Nico: Bine, fie..., dacă puneţi aşa problema...:)) 
a.n.: Păi da! ăsta a fost gândul dintâi și m-ar bucura dacă tu ai scrie două cuvinte de suflet pentru ei! :x Nicooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Răspunde-mi!...:((  
Nico: Am să văd ce pot face... 
a.n.: Voi posta discuția asta pe „Zâmbete dulci...”!!! 
Nico: Da. Vreau înapoi în liceu! 
a.n.: Scuze! Meci! Dinamo-Rapid!!! 
Nico: Atunci vă las să vă uitaţi la meci, am să mă plâng altă dată! :))   
a.n.: >:d<:-*   
Nico: >:d< Vizionare plăcută!
*
Beea: Buna seara! Ce faceeeeeeţi?:*:*  
a.n.: Bună să-ţi fie inima! citesc noutăţile de pe PUNCTUL PE... F
BeeaCe noutăţi? 
a.n.: Păiii, cu juniorii am înfiinţat un blog cu titlul nostru, în semn de veşnică amintire şi de dragoste!
Beea:-s  
a.n.: Îl găseşti pe blogul meu, în dreapta!
BeeaAcum am intrat...
a.n.: Tocmai voiam să corectez ultima postare... 
BeeaMi-era dor de dvs.  
a.n.: Şi mieeee!
BeeaTrebuie să ieşim odată undeva, să bem ceva... ;))
a.n.:  :)) Ce? apă plată cu lămâie?? Încolo, cu plăcere!
BeeaOrice!... :))  
a.n.: Deci, cum se zice, un pahar de... vorbă!   
BeeaDa  ;))   
a.n.: Ia spune, ai văzut blogul copiilor?? Şi ce părere ai? 
Beea: Încă eram pe el...   
a.n.: Scuze...:) Aştept! şi mă duc la o ţigară! 
Beea: Bine :d Sunt geloasă! :-s ;)) 
a.n.: De ce? nu poţi fi niciodată geloasă pe fraţii mai mici!... Ar trebui să mă feliciţi că mai am puterea s-o iau de la capăt exact ca pe vremuri, deşi...  
Beea: Păi eu sunt geloasă pe fraţii mai mici, că eu sunt singură la...mama :d şi sunt egoistă :)) 
a.n.:))  Ai dreptate şi tu!... Eu am avut frate mai mic, după ce 16 ani am fost cel mic!...  
Beea: Măcar aţi avut, dar eu nu... şi nu aş vrea >:) 
a.n.: Nu-i aşa că unii scriu bine?  >:);) 
Beea: Îmi place blogul... şi da, scriu bine 
a.n.: Nu? Şi să ştii că m-am mai liniştit cu grămada de băieţi! 
Beea: ;)) Îmi plac şi pozele! sunt reuşite. 
a.n.: Păi da! Eu am lucrat tot cu extreme: ori numai fete, ori numai băieţi...:)) 
Beea: Da,chiar =))   
a.n.: Iar acum am un echilibru de... 19 la 13...
*
Eidri: Bună seara ! Ce mai faceţi, domn’ diriginte? De ceva vreme tot încerc să vă prind pe mess..., dar nu am avut nici o şansă…, ori intru eu prea “des “ pe mess şi atunci când intru nu vă găsesc, ori şi dumneavoastră  staţi pe mess la fel de mult ca şi mine din cauza vreunor hârţogării sau ceva de genu' (în acest caz, cred că am toate şansele de 1 la 1000 să mai stau şi eu de vorbă cu dumneavoastră.  ) Ştiu că nu mai fac parte din "Zâmbete pe Cortină", dar eu nu mă pot abţine să nu mai aflu ceva de trupă... deci, vă mai stresez din când în când (cam des). Cum mai e cu piesa? Când pot să o văd şi eu? Am vrut să vă anunţ de ceva vreme (cam de două săptămâni şi ceva) că am găsit (după cum am şi promis) o piesă pentru cei din a 12-a (dar acum cred că e prea târziu). Deci, profitând de o oră de pauză, am mers fuguţa pe la bibliotecă şi am dat peste...” Catastrofa” de... Samuel Beckett... dar poate o lăsaţi pe altă dată.
Ufff... sper totuşi să vă prind o dată pe mess..., să vă spun şi cum a fost şi cu primul parţial la Lingvistică... sunt foarte mândră... am luat 2 (e de bine, nu vă speriaţi... 2 era nota maximă)... eu tot mă întind la vorbă... dar mai bine mă opresc... mai las ceva şi pentru atunci când o să văd la avatar că scrie online.
a.n.Piesa încă nu există, pentru că eu n-am timp fizic să mă ocup de trupă! În schimb, se pune trupa pe picioare, graţie lui David, Mircea şi Ştefan.  
Eidri: Aaaa... bună seara! Dar mie îmi apăreţi ofline!...
a.n.: Da! aşa stau, pentru că nu intru decât pentru a verifica mailul şi blogul... n-am TIMP, da' deloc! Patru zile merg la nişte cursuri după masa, aşa că vin acasă pe la şapte şi, frânt. nu-mi mai arde de nimic!
Eidri: Vă cred... nici eu nu stau prea bine la capitolul ăsta...
a.n.: Băieţii fac repetiţii lunea la două! dar fără mine... Sau, trimite-mi piesa şi le spun că-i propunerea ta pentru INFOestival... E timp!... Poooţi? Şi cum e cu doiul??? La Ana???Eidri: Nu prea... am am timp luni (termin la 15:10)..., dar poate o să îmi fac timp să vin totuşi într-o luni... şi o să aduc şi piesa..., deşi pentru INFOestival ar trebui ceva mult mai complex. Nu..., la Oana Tatu,  profa de seminar.
a.n.: N-o ştiu... e tânără?  
EidriMmmmmda...
a.n.: Ce-nseamnă asta??? 
Eidri: Că este tânără... Pur şi simplu mi-a trebuit puţin timp să o cataloghez...
a.n.: Aşa se explică de ce n-o cunosc, pentru mine, şi Mihaela e tânără... darmite Ana...  
Eidri: La curs e teroare..., profei i se pare totul atat de logic... iar mie atât de greu..., dar profa de la seminar e super! Pacat ca acum o să ni se schimbe profa...
a.n.: IesCine Ana Popescu (Ene)? M-a-ntrerupt nevastă-mea şi-a ieşit ce-a ieşit... voiam să spun că ies la ţigară! Ups! de ce?...
Eidri:  Ok! 
a.n.Ieeeeeeeees... şi revin... puţin! că m-aşteaptă tezele... 
Eidri:  Păi atunci nu vă mai reţin... Nu vreau să îi am pe conştiinţă pe cei care îşi aşteaptă notele la teză... Spor la corectat!! la revedere!  
*
   

8 comentarii:

  1. Și eu vreauuuuuuuuuuu... să mă pierd în mulțimea de bobocei și să încerc să străbat până la brațele pline de fete înaripate de dorul profului de română!!! Offff, oare mai este în lumea asta mare un OM cu atâta dăruire profesională și cu un suflet atât de dedicat pruncilor pe care îi învață să citească viața??? Dacă toți dascălii ar fi ca Domn' profesor, școala n-ar mai avea nevoie de catalog, de prezență, iar notele ar fi doar din dorința de autodepășire. Mi-e dor, mi-e dor, mi-e dor!!!!!!!!!!! Cu toată dragostea, Mișu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imprevizibilo!! Iar reușești să mă emoționezi, să mă copleșești cu merite care nu-s chiar așa de singulare... Uiți că-s cicălitor, încăpățânat, incomod, că pedepsesc drastic lipsa lecturii și temele neefectuate, că... Cât despre fete, dincolo de ambiguitatea mesajului (păcătoasa de limbă română!, bat-o norocul!!), așa e: mi-e dor potopitor de „fetele lu' tata”... Ai dreptate, prima zi de școală e întotdeauna emoționantă, iar când mai e și prima dintr-un ciclu de învățământ, e de neuitat! Și tu mi-ești dragă, Mihaela și vei fi, în suflet, alături de mine luni!

      Ștergere
  2. După 20 de ani, încă îmi amintesc cu multă dragoste de orele de română! Ce-aş mai veni din nou la liceu! Şi, oricât timp va mai trece, nu voi uita niciodată "Greierele şi furnica", de Marin Sorescu :)) Poate că n-a fost să fie cu Conservatorul acela (deşi încă plâng şi azi că nu l-am terminat), dar am învăţat să cânt la chitară şi ar trebui să vin odată să facem cenaclu, dom' profesor!
    Cu mult drag, Gabi Popescu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Gabi, cred că-ţi dai seama cam ce fel de emoţii mă-ncearcă atunci când e vorba de tine, mai ales de tine, dar şi de clasa cu poza mea de "Wanted!" :)) Bine-ai venit pe blogul ăsta minunat (pentru că se-ntâmplă minuni pe el!!!). Şi asta-i o minune! Sigur că şi eu plâng (nu cât tine...) pe acelaşi motiv, la fel şi Livia, ba chiar şi Raluca (înregistrările de pe timpuri sunt cu ea, în State!!), n-a fost să fie până la un punct şi n-ai mai avut puterea să lupţi, cum te-ndemnam... Oricum, abia aştept să vii la cercul meu de lectură, eventual şi cu ceva copii de-ai tăi... şi să ne-ncânţi! Recunosc, am umezi ochii!!!

      Ștergere
  3. Offf, că mi-au dat iar lacrimile! Aveți un dar de a face omul să-și aminteascș doar frumosul din lucruri, știți? Sper că Ralucra păstrează cu sfințenie înregistrările acelea, poate îmi aduce și mie o copie... Mă gândesc că Cineva a vrut ca eu să am un alt sens în viață, să fiu în slujba copiilor... am corul meu de copii de 8 ani deja, nu e performant, nu se ridică la înălțimea așteptărilor d-nei Criveanu, cu siguranță, dar sunt mândră când văd câți dintre ei s-au ridicat cântând cu mine... iar acum unii merg la cursuri de chitară, unii fac canto, alții sunt într-un grup... cred că asta îmi era menirea și eu nu am știut...
    Am avut copii talentați la română, i-am publicat chiar! Acum trebuie să descopăr talentul ascuns din clasa mea, e musai să existe :)) Și vin și vi-l dăruiesc la cercul de lectură, poate reușim să găsim calea unui alt poet sau scriitor...
    Abia aștept să ne vedem miercurea viitoare! Vin cu cărțile promise; le păstrez de câțiva ani, să știți, aveți și autograf pe ele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Apropo de Cineva, știi vorba mea de care nu mă dezic de peste 30 de ani: „nu mi-am dorit și nu-mi place să fiu profesor, dar iubesc enorm copiii și n-o să-i dezamăgesc”. Încolo, ținem legătura, e cel mai important lucru!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai sunt 2 zileeee :X Abia astept sa ne revedem cu totii!!!

    RăspundețiȘtergere