luni, 25 noiembrie 2013

La ROMÂNIA-GRECIA: EMOŢII UNICE (Bucuria spectacolului / amărăciunea înfrângerii)


Am vrut să adaug comentarii la fiecare dintre poze... Am vrut detalii, dar emoţia simţită de cei patru protagonişti e atât de evidentă, direct şi indirect, încât am renunţat.
Las imaginile să vorbească de la sine, iar eu, privind imaginile, am trăit emoţiile alături de voi patru.
Aş fi putut să titrez "Ce nu se vede la televizor!"... Se văd, deopotrivă, emoţia primei intrări pe acest minunat stadion şi speranţa unui rezultat favorabil... Te las pe tine să le evaluezi, dragul meu vizitator!
P.S. Nu ţine de mine "fuga" pozelor de pe postare!...
































































































 














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu