joi, 12 ianuarie 2012

Hello lume virtuală! (!)


Pe urmele amintirlor, în Titan, la şcoala 116

Iubite cetitoriu, multe prostii ăi fi cetit la viaÅ£a ta, dar cine oare te-o mai fi pus să le citeÅŸti ÅŸi pe acestea? (apud Ion Creangă). Åži ăsta, dragă domnule, e abia începutul, căci abia mă dumirii ce-i cu această parascovenie ÅŸi doar ce m-am încălzit... Multe gânduri negândite ÅŸi vorbe meÅŸteÅŸugite Å£i-am pregătit mai jos. ÃŽn mod sigur vei reveni cu aceeaÅŸi plăcere... între rafturile bibliotecii virtuale să mai ceteÅŸti o poveste, să-Å£i fie întru neuitare... Fii mătăluţă mulţămit cu picuÅ£ul deocamdată administrat! O zi bună ÅŸi cu sănătate! 
AÅŸa credeam, că-i o jucărea aventura iniÅ£aită pe internet, cu această formă numită blog, mereu rearanjabilă ca un puzzle cu mai multe imagini la care, după intuiÅ£ie ÅŸi inspiraÅ£ie, ajungi în final. 
Într-o zi de gerar incert în a se exprima, am ajuns, după taaare mulţi ani pe Gura Ialomiţei, cea uşor detectabilă dacă ai auzit de "celebra" staţie Ozana de pe fostul bulevard Şulea. Trecut-au anii..., iar noi doi, eu şi şcoala unde-am fost prima dată profesor şi diriginte, suntem atât de schimbaţi. încât mai, mai să nu ne recunoaştem... Mai era şi o zi de vacanţă...
Aşa că-i mândră şcoala mea de debut? Mai târziu despre asta!

Un comentariu: