duminică, 14 iulie 2013

Hi-Q & GAŞCA la Vila "Bran" (live!)



Atmosferă de basm lângă Castelul de legendă al Branului în preziua Sărbătorii Naţionale a Republicii Franceze!!! Hi-Q a susţinut un concert de excepţie, ca de obicei (am zice noi, subiectivi...), la Vila "Bran", dar a mai avut şi ocazia, destul de rară în zilele noastre, de a-şi revedea şi a sta la taclale cu Gaşca ei, cea care-şi aşteaptă încă recunoaşterea publicului cititor în romanul unui protagonist al grupului de prieteni: Ursanul. Fotografiile sunt din concert şi mi se par formidabile tocmai datorită puternicului sentiment de LIFE! Dana, Florin şi Miţă cântă, Babu exersează la tobe (mă rog!...), Sebanu face atmosferă pe ringul de dans şi Ursan e cu camera!...
















 
















Sigur că multă lume..., inclusiv Bogdan, are dreptate în momentul în care afirmă că pozele nu-s cele mai reuşite, că-s mişcate, că nu-s profesioniste!...
Dar sunt atât de pline de viaţă, de autenticitate, încât eu nu pot renunţa la ele.
Sper ca... restul lumii să-mi dea dreptate.
Oricum, e-atâta bucurie de viaţă, atâta spirit de prietenie, încât recunosc emoţia din momentul evocării evenimentului de către fiu-meu..., parc'ar fi fost 40 + 1 (gaşca mea de la "Iorga" ştie la ce mă refer)!!!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu