miercuri, 26 martie 2014

Eu încep... (2)

Aşa am promis/zis că fac... Iaca, mă ţin de cuvânt!
*
Ce mai faceti, domn profesor? Ştiu că ar fi trebui să ne întâlnim sâmbăta trecută, dar mi-a fost ruşine să vă sun şi să vă întreb... :) Am avut şi am în continuare o săptămână plină şi foarte aiurea, mai ales cu un car de teme la LFC şi alte chestii de franceză. Dumneavoastră sunteţi bine?
Cu drag 
*
N-am cuvinte, dar la mine a fost la fel şi..., dată fiind vârsta, continuă până mâine cel puţin. Nu mă disculp, fie din orgoliu, fie, mai ales, din cauză că lista ar fi prea lungă. Va ieşi soarele şi pe strada noastră!
Drag, drag, drag!
*
Domn' profesor, nu ştiu când o să ne putem vedea... Eu am început de astăzi cursul de coafor, este destul de lejer. deci nu mă plâng, însă vreau să ne întâlnim (dacă aţi terminat de citit romanul, bineînţeles), doar că sâmbăta aceasta şi următoarea voi merge în excursie cu facultatea pentru a-mi face prezenţele la sport. Deja mi-e dor de dumneavoastră şi să ştiţi că îmi face mare plăcere să discut cu dumneavoastră. :)
Cu drag,
R. 

*
Mă înşel sau de data asta eşti uşor protocolară?...
Halucinantă chestia privind cursul... M-a lăsat perplex, deşi orice curs e folositor în ziua de azi... 
Eu... am scăpat de s(t)imulări, inclusiv de şedinţele cu părinţii altor clase şi mă îndrept voiniceşte spre atât de simpatica "Săptămână Altfel". Şi chiar e altfel!
Să ştii că şi mie mi-e la fel de dor!
*
Nu am cuvinte... Am vrut să vă sun de dimineaţă, când am aflat, dar nu cred că aş fi putut vorbi. Încă nu pot să cred... Dumnezeu să-l odihnească!
*
Îl iubesc enorm pe copilul ăsta luat nedrept de repede la ceruri. L-o fi chemat Sandu, să nu fie stingher, cum zice Luciana? Cine ştie?
Abia eu n-am cuvinte şi, în schimb, am un enorm nod în gât. Este unul dintre cei mai buni prieteni ai mei. Şi câte n-am depănat noi în timp?!
*
Domn profesor, îmi cer scuze că nu v-am mai scris de atât de mult timp, dar, cu ocazia acestor zile, vreau să vă urez sărbători fericite şi pline de căldură şi dragostea celor dragi!
De asemenea, eu am vacanţă începand de săptămâna viitoare şi m-aş bucura mult dacă aţi putea şi avea timp să ne întâlnim, în speranţa că aţi citit romanul. :)
Cu nespus de mult drag,
R. 

*
Mulţumesc pentru gândul cel bun. La rându-mi, îţi urez ca Sfintele Paşti să te găsească senină, sănătoasă, plină de viaţă, fericită alături de cei dragi.
Încolo, nu-ţi (mai) fac promisiuni, pentru că, din păcate, nu sunt ce par a fi, deşi mă căznesc...
Lumină lină din lumină să fie-n sufletul tău, draga mea!
*
Niciun fel de reacţii după ultima noastră întâlnire?...
*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu