sâmbătă, 28 aprilie 2012

Primăvară, muma noastră...

Din jurnalele de actualități ale zilelor minivacanței de primăvară:
* Avem o cărniță de porc și-o cărniță de pui, pui..., ne distrăm. (la... iarbă verde)
* Veniți la mare, frațilooor!, băutură - cât cuprinde, dans și alte alea, alea - distracție maximă!
* Berica e rece, sucurile e reci, înghețăturile e reci, apa e rece, dar noi suntem bine încălziți! [un tânăr intelectual ironic și... aluziv]
* M-am încălziiiiit cuuu atmosfera..., atmosfera e destul de receeee..., m-am încălzit cu muuultă, multă bere... (la Vamă...) [graseierea îngălată de oboseală... n-am cum s-o redau grafic, n.n.]
* M-am născut și am să mor în ăst decor...
* - Se uită bărbații după tine??
   - Cred că da! ha, ha, hi, hi... Cel puțin așa am auzit...
   - Și pantofii... cât te-au costat?
   - Aaaa..., foaaarte puțin, vreo patru sute... [o fiță... - sauuu o fâță]
* - Cât ai cheltuit?
   - Foarte, foarte puțin, cinci milioane...
   - Cheltuiești mai mult de obicei?
   - Nu prea, ne ceartă părinții..., ne trimit la muncă... (la Mamaia) [un băiat de bani gata]
* Am băut wisky, am băut vodcă, am băut de toate..., atmosferă, toată gașca-i aici, distracție la maxiiiiiim! (la munte)
* Foarte normal, ca să trăim într-un mediu curat, trebuie să avem și noi grijă! (la Cernica)
* Distracția a crescut odată cu numărul de sticle băute...
* - Ce înseamnă pentru tine Vama Veche?
   - Uuuun fel de refugiu pentru cei care apreciază muzica bună... era odată...
* Mulți spun că nu mai este spiritul de altădată, dar atunci când vii cu un grup masiv de prieteni și ești pus pe distracție, până la urmă spiritul ți-l faci singur.
* Plictisitor, c-au venit numai retardați... (la Vamă...)
* Toți prietenii mei sunt acolo, chiar și iubita mea este acolo..., mă simt aiurea, dar încerc să mă distrez la maxim! (într-un club din București)
* Fetele sunt super mișto, n-am ce să spun mai mult de-atât... (la Sinaia)
* Dacă e cașcaval, mai rămânem... (undeva, la munte)
* Zeci de localnici dintr-o comună vâlceană s-au bătut cu jandarmii ca să fure pulpe de pui dintr-un tir răsturnat! Oamenii nu s-au ferit de gazele lacrimogene și nici de bastoane și au ripostat cum au putut. Totul sub privirile neputincioase ale șoferului turc, aflat pe marginea drumului!
Frumoasă ești patria mea! Și ce popor minunat te umple de... viață!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu